Pracownia fizjoterapii

Placówka NZOZ Fizjomed oferuje również odpłatne świadczenia z zakresu fizjoterapii w prywatnym gabinecie rehabilitacyjnym.

Rehabilitacja stanowi nieodłączny element procesu leczniczego i jest drogą do odzyskania, utraconych na skutek choroby, funkcji i sprawności. Pomaga uporać się ze zmianami przeciążeniowymi i eksploatacyjnymi, będące wynikiem urazu lub zabiegu operacyjnego. Szybki powrót do zdrowia wymaga dodatkowej pracy, dlatego też nasi pracownicy są do państwa dyspozycji w zakresie prywatnych usług rehabilitacyjnych.

Podstawą naszego skutecznego postępowania fizjoterapeutycznego jest określenie przyczyny problemu. Dokładne badanie, kompleksowe podejście oraz spojrzenie na Pacjenta w sposób holistyczny pozwala nam na znalezienie genezy problemu, która jest nierzadko odległa od miejsca głównych symptomów. Postępowanie terapeutyczne skupione na źródle dolegliwości, wsparte środkami doraźnego łagodzenia objawów, jest istotą efektywnej rehabilitacji. Dlatego właśnie w przypadku każdego Pacjenta program rehabilitacji jest ustalany w sposób indywidualny, w zależności od rodzaju dolegliwości, ogólnego stanu zdrowia oraz potrzeb i założonego celu. Każdy z fizjoterapeutów wykorzystuje w pracy z Pacjentem kompleks metod terapeutycznych zgodnych z aktualnym stanem wiedzy medycznej.

W ramach usług komercyjnych oferujemy usługi z zakresu:

• fizjoterapii ortopedycznej
  • fizjoterapii neurologicznej
  • usprawnianie dysfunkcji kręgosłupa w dyskopatii, skoliozach i wadach postawy

W procesie rehabilitacji liczymy na aktywną postawę Pacjenta. To właśnie Pacjent określa cel, który chce osiągnąć. Stoimy na stanowisku, iż to dzięki współpracy z Pacjentem możliwe są ponadprzeciętne efekty terapeutyczne.